A kapcsolatfelvétel jellemzően e-mailen keresztül vagy az ajánlatkérő adatlap kitöltésével valósul meg. Amire első lépésként szükségünk van, az a tervezett épület rövid leírása (szintek száma, alapterület, funkció) és pár hasznos tudnivaló a tervezett helyszínről (cím, helyrajzi szám, lejtés). Ezek alapján már tudunk készíteni egy hozzávetőleges tervezési díj- és időtartam kalkulációt.
Amennyiben ajánlatunk elnyeri tetszését, egy előre egyeztetett személyes konzultáció keretein belül részletesen átbeszéljük, hogy pontosan milyen épületet szeretne építeni, milyen helyiségek legyenek benne és milyen külső megjelenés állna a legközelebb az Ön ízléséhez. Erre az alkalomra mi már felkészünk a telekre vonatkozó Helyi Építészeti Szabályzatból. Szükség esetén személyesen is megnézzük a helyszínt a tervezés megkezdése előtt.
Amennyiben a személyes konzultáció eredményesen zárul, tehát az adott telken megvalósítható az Ön által megálmodott épület, valamint kialakul egy kölcsönös szimpátia, akkor küldünk egy rövid szerződés-tervezetet egy előlegszámla kíséretében. Amint visszaérkezik a számla ellenérétke és az aláírt megbízási szerződés, már kezdődhet is a tervezési folyamat.
Szerződéskötést követően jellemzően egy héten belül elkészítjük első vázlatterveket, amellyel elindul egy többkörös e-mail-es konzultáció, amely során észrevételei és kérései alapján folyamatosan pontosítjuk az vázlatterveket. Általában 3-4 lépcsőt követően pedig el is készül a végleges alaprajz és 3D modell.
A jóváhagyott vázlattervek alapján elkészítjük az engedélyeztetéshez szükséges teljes építészeti tervdokumentációt (helyszínrajz, részletes alaprajzok, metszetek, homlokzatok, számítások, idomtervek). Ezeket elküldjük jóváhagyásra az Ön számára is.
A településképi konzultációval párhuzamos már kezdetét veszi a szakági tervek készítése is az Ön által jóváhagyott építésztervek alapján. A szakági tervezés szakaszban a statikus kidolgozza a tartószerkezeti kiviteli terveket (alapozás, födém, áthidalók stb), míg a gépész- és villamostervező elkészíti az egyszerű bejelentéshez vagy építési engedélyhez szükséges leírásokat, számításokat.
Az aláírások és az anyagiak rendezését követően a dokumentációt 5 napon belül benyújtjuk ÉTDR rendszeren keresztül az illetékes építésügyi osztálynak, a benyújtást igazoló bizonylatot pedig elküldjük Önnek. Ha a tervekkel kapcsolatban hiánypótlás vagy módosítási igény felmerül az építésügy részéről, azt 8 napon belül „garanciálisan” javítjuk, így végeredményül minden esetben építési engedélyt vagy egy egyszerű bejelentés elfogadásáról szóló igazolást kap ügyfelünk.